Huishoudelijke mededelingen
EindeHelfrich (05/19/08 om 07:32:58): Dagelijks ontvang ik een waarschuwingsmail: From: bHosted.nl <helpdesk@bhosted.nl> Ik zou natuurlijk mijn pakket kunnen uitbreiden, maar dat ben ik niet van plan. Ik heb nog eens nagedacht over dit forum en de conclusie luidt: het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden. De boel blijft nog tot 1 juni 2008 operationeel om de mogelijkheid te bieden afscheids-PM's te sturen, nieuwe initiatieven aan te kondigen en zelfgeschreven meesterwerken op te slaan. Dit is overigens de verkondiging van een genomen besluit en geen uitnodiging tot discussie. Vriendelijk groetend, Serge Helfrich
Kroeze (05/19/08 om 14:08:24): Dat is jammer, maar laat aan duidelijkhgeid niets te wensen over. Serge bedankt voor de moeite die je tot nu toe steeds gebezigd hebt.
Zenzero (05/19/08 om 16:09:51): Ik respecteer dit besluit, de reden waarom in mindere mate, eigenlijk begrijp ik er ook helemaal geen ene godverdomde fuckin' ruk van, maar daar wen ik vanzelf aan, ik ben gelukkig wel wat meer gewend.
F@TM@N (05/19/08 om 16:14:52): Mooi KUDT
stuka (05/19/08 om 17:42:25): Wat jammer, ik heb absint nog maar net ontdekt en dan is alle info en hulp welkom. Helaas.
Helfrich (05/19/08 om 19:41:28): Mijn oordeel zoals dat hierboven staat is wat gekleurd door mijn weergaloze ochtendhumeur, maar de boodschap blijft dezelfde. En uiteraard staan er ook zinvolle, informatieve en onderhoudende bijdragen op dit forum.
Stijn Absinthia (05/19/08 om 22:39:51): Inderdaad Helfrich, ik begrijp je situatie volkomen. En ik heb vandaag besloten om inderdaad een forum op te starten, waar ieder van ons opnieuw terecht kan als ie wil. Je kan het nieuwe forum vinden op http://forum.absinthia.be - het begin is er in elk geval.
Helfrich (05/19/08 om 23:06:59): Oké Stijn. Dat het een succes mag worden en dat je een goed huisvader mag zijn. Ik wilde je elders gelukwensen maar ik mag niet reageren in het mededelingenforum ;D
Helfrich (05/19/08 om 23:13:14): phpBB is al een hele verbetering t.o.v. yabb.
wilbert_v (05/20/08 om 17:01:41): Jammer dat het stopt maar het is te begrijpen.
Barski (05/20/08 om 23:39:25): Het zal raar worden dat dit forum er niet meer is. Hoewel ik de laatste tijd weinig schreef was het wel routine om 's ochtends bij het ontbijt en 's avonds na het werk even te kijken of er wat nieuws op het forum stond. Dat zal ik zeker missen.
|
|