Het café
Absint tafeltje aaneen geschreven of...Zenzero (03/27/08 om 23:03:41): Om dat mijn spellingcontrole er niet in voorzag, dacht ik, internet geeft vast het antwoord.
Helfrich (03/27/08 om 23:55:03): Jemig, ik wist niet dat dat script zo hackbaar was. Ik wist zelfs niet eens meer dat het er stond of waartoe het diende. Met welke zoekstring kwam je daar terecht?
Zenzero (03/28/08 om 14:43:02): De zoek opdracht in Google was:
Helfrich (04/30/08 om 00:08:50): Google Analytics. Links naar de site werken nu weer normaal, maar links vanuit Google geven een "internal server error". Ik heb wat zitten wiresharken tijdens een chat met Stijn en uiteindelijk de Analytics-code verwijderd. Google doet nog steeds iets met Analytics als op een zoekresultaat wordt geklikt, maar dat zal wel voorbij zijn als de boel opnieuw is geďndexeerd.
Helfrich (04/30/08 om 17:12:35): Een Chinees IP-adres natuurlijk.
Helfrich (04/30/08 om 18:38:30): Resistent tegen SYN-flooding, terwijl ik de aanval zo zwaar inzette dat Pimpinella zelf onderuit ging :-/
Zenzero (05/01/08 om 00:18:29): Via via via, natuurlijk.
Helfrich (05/01/08 om 00:28:30): Nee, direct. Als wanneer je iemand in zijn porem turft, geen enkele schade toebrengt, maar wel de knoken in je eigen kluif breekt.
Zenzero (05/01/08 om 01:44:09): dat Chinese IP bedoelde ik eigenlijk.
Helfrich (05/09/08 om 12:27:01): Ik heb nog eens wat nauwkeuriger het http-verkeer besnuffeld, zonder drank in m'n sodemieter. Wat blijkt? De redirect vindt plaats op de webserver zelf, zonder tussenkomst van Google.
Stijn Absinthia (05/09/08 om 13:24:24): Ja, het werkt weer! Mooi gedaan Helfrich, daar moet je een glas op drinken, toch? :D
Zenzero (05/09/08 om 13:25:47): Helfrich schreef: Het is trouwens wel opvallend hoe je jezelf hier als een stereotype van de Nederlandse kleinburger neerzet. Zuinigheid, [b]niet drinken om helder[/b] - ahum! - [b]te blijven denken[/b]... ???
Zenzero (05/09/08 om 13:27:52): Helfrich schreef: Het is trouwens wel opvallend hoe je jezelf hier als een stereotype van de Nederlandse kleinburger neerzet. Zuinigheid, [b]niet drinken om helder[/b] - ahum! - [b]te blijven denken[/b]... Helfrich schreef: Ik heb nog eens wat nauwkeuriger het http-verkeer besnuffeld, [b]zonder drank in m'n sodemieter[/b]. Wat blijkt? De redirect... ???
Helfrich (05/09/08 om 15:03:36): Volgens mij had ik al een keer geprobeerd om dat uit te leggen. Ik zal het wat explicieter proberen, rekening houdend met je begripsvermogen.
Helfrich (05/09/08 om 15:09:02): Stijn Absinthia schreef: Ja, het werkt weer! Mooi gedaan Helfrich, daar moet je een glas op drinken, toch? :D Inderdaad, zo valt er iedere dag weer wat te vieren, maar vandaag wel in het bijzonder. Ik ga zo de Himbeergeist op drinksterkte brengen. Die geurt nu bijzonder uitnodigend.
Helfrich (05/09/08 om 15:12:29): Grappig hoe je weer wat leert van zo'n hack. Dat brengt wel weer nieuwe aanvechtingen met zich mee...
Zenzero (05/09/08 om 19:12:35): Helfrich schreef: Volgens mij had ik al een keer geprobeerd om dat uit te leggen. Ik zal het wat explicieter proberen, rekening houdend met je begripsvermogen... bla, bla, bla Ah, nu begrijp ik het, hartstikke bedankt voor deze heldere uitleg - overigens heb ik niet de hele tekst gelezen want het is me te warm en heb om die reden geen zin m'n tijd te verspillen aan je oervervelende onzinnige en saaie uiteenzettingen - maar nogmaals bedankt. Een fijne avond nog.
Helfrich (05/09/08 om 19:26:53): Als het afgekoeld is hoor ik graag wat er onzinnig aan is. Nooit te beroerd om te leren. Bovendien vallen onleesbare uiteenzettingen onder jouw afdeling en ik wil natuurlijk niet onder je duiven schieten.
Zenzero (05/09/08 om 23:35:27): Je gelooft toch zeker zelf echt niet dat ik hier serieus op in ga hč?
Helfrich (05/09/08 om 23:48:07): Je moet helemaal zelf weten of je erop ingaat. Ik heb mijn punt gemaakt, jij niet en spartelt wat aan de haak. Het begint routine te worden en routine is saai. Dus ik zou zeggen: pak je kans of zwijg. In de draad "Absinthe in België" staan ook nog wat vragen open. Kansen te over om het duizendkoppig publiek te tonen waartoe je zoal in staat bent.
Zenzero (05/10/08 om 13:35:26): Puur therapeutisch, dat is het voor mij, meer niet. Zo een paar uurtjes per dag onzin uitkramen, dat doet toch ieder mens, jij in ieder geval, dus waarom ik niet?
Helfrich (05/10/08 om 16:56:31): Ik kraam niet zoveel onzin uit hoor. En als ik het wel doe probeer ik er een beetje vorm aan te geven. Ik heb mensen die niets te melden hebben en zich toch voortdurend uiten nooit helemaal begrepen. Het is toch veel prettiger om gewoon je bek te houden? Zo niet voor jezelf, dan toch voor je medemens.
Zenzero (05/12/08 om 11:33:21): Dus je begrijpt sommige mensen niet en dysenterielijders kunnen niet zomaar de eerste de beste kroeg volschijten, oké duidelijk. Probeer nou eens tot de kern te komen, wees directer door te zeggen wat je bedoelt, want dat kun je ook.
Helfrich (05/12/08 om 14:08:22): Ik ben al diverse keren tot de kern gekomen en heb je naar aanleiding daarvan enkele vragen gesteld die je categorisch weigert te beantwoorden. De kern is dat de meeste van je postings hier volkomen kut zijn en dat ik steeds duidelijk aangeef waarom dat zo is, terwijl je iedere keer pareert door te zeggen dat ik zelf onzin uitkraam en vervolgens verdomt te zeggen waarom je dat vindt. Die houding is ronduit hufterig: je dicht mij iets toe en verzwijgt het hoe en wat daarvan. Dus je begrijpt sommige mensen niet en dysenterielijders kunnen niet zomaar de eerste de beste kroeg volschijten, oké duidelijk. En weer een holle, uit de lucht gegrepen gevolgtrekking die je met een "oké duidelijk" vergeefs kracht probeert bij te zetten. Zo kun je natuurlijk eindeloos doorgaan met publiekelijk op je plaat gaan, maar ik heb liever dat je het ergens anders doet.
Zenzero (05/12/08 om 16:28:23): Kijk da’s duidelijke taal, daar kan een mens zoals ik wat mee.
Helfrich (05/12/08 om 22:59:13): Nee, mijn argument staat nog steeds als een huis en wordt ook niet weersproken, dus er is geen reden om het op welke manier dan ook kracht bij te zetten. Gegroet!
Zenzero (05/13/08 om 11:49:48): En dan toch nog even andermans woorden erbij trekken ter verduidelijking van je standpunt, knap hoor, echt.
F@TM@N (05/13/08 om 17:40:12): want ik ben klaar hier Je bent helemaal niet klaar hier..... Want je reageert nog steeds... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Helfrich (05/13/08 om 21:44:53): Zenzero schreef: En dan toch nog even andermans woorden erbij trekken ter verduidelijking van je standpunt, knap hoor, echt. Nee, mijn eigen woorden zijn ontegenzeglijk veel duidelijker. Bovendien doet mijn "standpunt" er niet toe. Ik spreek je aan op jouw eigen woorden, zoals ze hier op dit forum zijn terug te vinden en waarvoor je zelf weigert in te staan.
Kroeze (05/13/08 om 23:56:38): Barski schreef: Serge en Zenzero. Ik stel voor dat jullie hiermee ophouden. Top.
|
|