Absintbereiding

Afscheid

Barski (05/20/08 om 19:59:59):

Wetende dat dit hele forum over een aantal dagen toch verdwenen is heb ik mijn meest interessante hits gisteravond alvast zelf van dit forum gehaald. Dat waren er in het totaal 150, circa een derde van alles wat ik op dit forum geschreven heb.
Hoe dan ook was het een vreemd gevoel om al van tevoren zelf te wissen waar ik zoveel uurtjes over de afgelopen jaren op heb zitten schrijven.  Alsof je bezig bent om dagboeken te verbranden.
Ik ben er klaar voor. Ik heb me inmiddels onder een andere naam aangemeld bij het nieuwe forum bij onze zuiderburen. Barski klonk achteraf gezien toch vooral Oost-Europees en dat was niet de bedoeling.

forum.groenefee.nl/ SHIFT DELETE zou ik zeggen!

 

Barski (05/21/08 om 22:10:03):

Wat maakt het uit. Het hele fucking forum wordt verwijderd! Dan doe ik het liever zelf dan dat ik het een ander laat doen.

 

Barski (05/21/08 om 22:15:28):

Eigenlijk ben ik gewoon teleurgesteld en boos dat het forum verdwijnt. Het wissen van mijn posts werkte vreemd genoeg therapeutisch. Ik kan het moeilijk uitleggen.

 

Zenzero (05/21/08 om 23:29:32):

Het woord 'therapeutisch' ligt in deze context geloof ik bij een aantal forumleden zéér gevoelig, heb ik het vermoeden. Gebruik het dus niet te vaak, voor je het weet ben je op de valreep nog net even de lul!!! Zou toch jammer zijn, verdomde jammer zeg maar gerust.

 

Absintbereiding