Huishoudelijke mededelingen

Einde

Helfrich (05/19/08 om 07:32:58):

Dagelijks ontvang ik een waarschuwingsmail:

From:      bHosted.nl <helpdesk@bhosted.nl>
To:      helfrich@xs4all.nl
Subject:      Ruimte voor 96.4% vol
Date:      19 May 2008 04:15:42 +0200


Ik zou natuurlijk mijn pakket kunnen uitbreiden, maar dat ben ik niet van plan.

Ik heb nog eens nagedacht over dit forum en de conclusie luidt: het was niks, het is niks en het zal nooit wat worden.

De boel blijft nog tot 1 juni 2008 operationeel om de mogelijkheid te bieden afscheids-PM's te sturen, nieuwe initiatieven aan te kondigen en zelfgeschreven meesterwerken op te slaan.

Dit is overigens de verkondiging van een genomen besluit en geen uitnodiging tot discussie.

Vriendelijk groetend,

Serge Helfrich

 

Kroeze (05/19/08 om 14:08:24):

Dat is jammer, maar laat aan duidelijkhgeid niets te wensen over. Serge bedankt voor de moeite die je tot nu toe steeds gebezigd hebt.

Het gaat U allen goed.

Met als laatste mededeling.
Er is in Nederland een absint met de naam VWK, die zeker goed te drinken is. Ik heb het altijd jammer gevonden dat om een of andere reden door jullie zo weinig kritiek op gekomen is, zeker op de uiteindelijke versie.

Kroeze

 

Zenzero (05/19/08 om 16:09:51):

Ik respecteer dit besluit, de reden waarom in mindere mate, eigenlijk begrijp ik er ook helemaal geen ene godverdomde fuckin' ruk van, maar daar wen ik vanzelf aan, ik ben gelukkig wel wat meer gewend.

Een bijzonder rigoureus besluit dat velen, in de laatste plaats mijzelf, duidelijk niet onberoerd laat, maar ja wat moet dat moet, c'est la vie.

Allen bedankt en in het bijzonder Hellbitch, bedankt voor alle sense en nonsense waar ik hier van heb mogen genieten, ik mag hopen dat bestaande contacten niet zullen verwateren en dat we hier als vrienden uit elkaar mogen gaan.

Het ga jullie goed, succes met alles waar je zoal mee bezig bent.

Bientôt,

Zenzero

 

F@TM@N (05/19/08 om 16:14:52):

Mooi KUDT
Las het dagelijks heb er een hoop aan gehad.
Serge bedankt dat ondanks je het niks vond , het niks is en nooit wat zal worden ... het toch zo lang hebt open gehouden..


 

stuka (05/19/08 om 17:42:25):

Wat jammer, ik heb absint nog maar net ontdekt en dan is alle info en hulp welkom. Helaas.
Blijft de site zelf wel bestaan, of gaat die ook verdwijnen, en zijn er nog andere fora te vinden op internet over absint??

gegroet

 

Helfrich (05/19/08 om 19:41:28):

Mijn oordeel zoals dat hierboven staat is wat gekleurd door mijn weergaloze ochtendhumeur, maar de boodschap blijft dezelfde. En uiteraard staan er ook zinvolle, informatieve en onderhoudende bijdragen op dit forum.

Ik heb hier gisteravond met Stijn over gesproken en ik had de indruk dat hij begrip heeft voor mijn beslissing. Misschien gaat hij iets nieuws opzetten. Dat laat ik verder uiteraard geheel aan hem.

Ik word tegenwoordig overladen met van alles en nog wat. Op het meeste daarvan zit ik niet te wachten. Dingen (en mensen...) waarvan de lasten niet opwegen tegen de lusten stoot ik af om meer lucht te krijgen. Dit forum hoort daarbij.

 

Stijn Absinthia (05/19/08 om 22:39:51):

Inderdaad Helfrich, ik begrijp je situatie volkomen. En ik heb vandaag besloten om inderdaad een forum op te starten, waar ieder van ons opnieuw terecht kan als ie wil. Je kan het nieuwe forum vinden op http://forum.absinthia.be - het begin is er in elk geval.

Ik hoop jullie er te mogen verwelkomen, en als iemand ideeën heeft of opmerkingen mag je die gerust naar mij doorsturen.

 

Helfrich (05/19/08 om 23:06:59):

Oké Stijn. Dat het een succes mag worden en dat je een goed huisvader mag zijn. Ik wilde je elders gelukwensen maar ik mag niet reageren in het mededelingenforum   ;D

 

Helfrich (05/19/08 om 23:13:14):

phpBB is al een hele verbetering t.o.v. yabb.

 

wilbert_v (05/20/08 om 17:01:41):

Jammer dat het stopt maar het is te begrijpen.
Bedankt voor alle jaren plezier op het forum en hopelijk tot ziens op absinthia.

 

Barski (05/20/08 om 23:39:25):

Het zal raar worden dat dit forum er niet meer is. Hoewel ik de laatste tijd weinig schreef was het wel routine om 's ochtends bij het ontbijt en 's avonds na het werk even te kijken of er wat nieuws op het forum stond. Dat zal ik zeker missen.

 

Huishoudelijke mededelingen