Algemene absintdiscussie

Webwinkeltje...

Stijn - Huis Absinthia (03/13/08 om 09:58:26):

Kijk kijk, stuit ik hier op een webwinkeltje waar ze het échte Tsjechische spul verkopen zeg... Mensen die daar kopen krijgen meteen een bevestiging van wat er aan geruchten, zwartmakerij en verdenkingen de ronde doet over Absinth[u]e[/u]... Erg erg erg...  :'(

Zelf heb ik maar één Tsjechisch merk geproefd, Stromu, wat echt beter een andere naam zou hebben met een 'nt' in plaats van 'm'.
Ik weet dat er minstens één Tsjechisch merk acceptabel zou zijn, maar welk was dat nu weer? Ik ben het vergeten...

 

Helfrich (03/13/08 om 12:32:03):

Toulouse Lautrec is in ieder geval gedistilleerd, maar verder niet veel meer dan acceptabel geloof ik.

Die webwinkel is hier ooit gespamd. Ze proberen die brol wat chiquer te laten lijken met Cubaanse sigaren en "kaviaar" met E-nummertjes die niet van de steur komt.

http://forum.groenefee.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=absint;action=display;num=1173111014

 

Stijn - Huis Absinthia (03/13/08 om 12:41:41):

Ach had niet gezien dat de zoekmotor op het forum een standaard beperking van 7 dagen heeft, had er eventjes op gezocht en kreeg geen onderwerpen te zien.

Inderdaad, dat was em dus de Cami Toulouse Lautrec.

Next.

 

Stijn - Huis Absinthia (03/13/08 om 21:51:02):

HA! Hilarisch Barski, heerlijk zo'n off topic antwoorden, die tegelijk toch wel wat on topic zijn, toch?  :D

 

Zenzero (03/20/08 om 00:58:11):

Zijn er mensen geïnteresseerd in lepelhouders zoals deze:



 

Stijn - Huis Absinthia (03/20/08 om 11:36:45):

Doe je ze weg Zenzero? Is wel mooi. Wat vraag je voor zo'n ding?

 

Zenzero (03/20/08 om 12:15:46):

Nou het zijn twee foto's van een en dezelfde pot.

Ik heb deze namelijk enige tijd geleden gevonden bij een plaatselijke interieur en decoratie winkel, en heb nagevraagd of ze nog te bestellen zijn, ik wacht nog op antwoord.

Maar kon het niet nalaten toch even 'n foto te plaatsen, ik weet nog niet wat de prijs gaat worden, als ze leverbaar zijn, en ik wil zeker weten of er gegadigden zijn alvorens ik ga investeren.

 

Algemene absintdiscussie