Het café

Domeincolportage

GroeneFee (03/05/08 om 11:08:09):


Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van een verzoek om registratie van de domeinnamen www.groenefee.com/ net/ org/ info/ eu/ be gedaan door een particulier, neem ik bij deze contact met u op, om u hiervan melding te maken en u tevens het voorrecht aan te bieden op deze openstaande domeinen, alvorens deze te verbinden aan de aanvrager, om uw naamsbekenheid en tevens ook ons bedrijf te beschermen tegen mogelijke negatieve publiciteit of domeinkapingen. In afwachting van uw reactie hebben wij de domeinen tijdelijk geblokkeerd, dus verzoek ik uw vriendelijk zsm te reageren.
Via mail op ......@edr-gmbh.com
en via telefoon op 0041  .. .... ...

Hoogachtend,
............ .......
Afdelingshoofd Domeinregistraties Nederland en Vlaanderen

 

Helfrich (03/05/08 om 11:32:01):


Hallo ......

Grappig dat Eastern Development & Real Estate een afdeling Domeinregistraties Nederland en Vlaanderen heeft.

Vriendelijke groet,

Serge Helfrich

 

Helfrich (03/05/08 om 11:33:11):


Hallo .....,

O pardon, ik was even niet goed bij de les. Ik ben niet geďnteresseerd in jullie aanbod.

Vriendelijke groet,

Serge Helfrich

 

Helfrich (03/05/08 om 11:34:42):


Geachte heer Helfrich,

Gezien de ernst van de zaak, zie ik de humor niet in het gegeven dat ons bedrijf Europa Domain Registrierung heet en wij u hier een kwestie melden die van uw belang kan zijn.

Hoogachtend,
.......... ......
Afdelingshoofd Domeinregistraties Nederland en Vlaanderen

 

Zenzero (03/05/08 om 17:00:22):

Ja! En wat nu??

 

Helfrich (03/05/08 om 17:20:56):

Niets bijzonders. Als die domeinen binnenkort niet geregistreerd zijn kan ik ze misschien aanklagen voor handel onder valse voorwendselen als ik in een kutbui ben.

 

Zenzero (03/05/08 om 20:04:13):

Wat kunnen ze verder nog voor methodes aanwenden om iets gedaan te krijgen??

 

anrepta (03/05/08 om 21:03:41):

Je zal het maar meemaken, eigenaar zijn van edr-gmbh.com en dan iemand die een geheel andere business opent op edr-gmbh.de.
En dan verwonderd zijn dat je niet serieus genomen wordt ::)

 

Barski (03/05/08 om 22:01:27):

Dit is wat dat betreft ook een leuke link:

http://european-domains-and-trademarks.publishpath.com/

 

Het café