Het café

Marktsegment

Helfrich (02/12/08 om 19:12:30):

Niet alleen verkopen ze hier in Duitsland sterke drank gewoon bij de buurtsupermarkt, de sigarenzaak en de drogist, je mag het hier ook gewoon op eBay aanbieden. Goh!

 

Barski (02/12/08 om 21:05:08):

Geweldig toch! Maak er dankbaar gebruik van zou ik zeggen  ;)

 

Zenzero (02/12/08 om 21:16:14):

Niks, gewoon ouderwets aanschaffen in een zaak, winkel, etablissement, warenhuis, slijterij, uitbating, drankenshop enz, enz.

Wysiwyg, zien, voelen, beleven, meemaken.

 

Helfrich (02/12/08 om 21:21:25):

Zien, voelen, beleven en meemaken, zoals bij de Nederlandse speciaalzaak van vandaag de dag? Ehm nee, bedankt.

 

Zenzero (02/12/08 om 21:29:11):

Maar je bedoelde waarschijnlijk dit fantastische initiatief.

Onder andere.

 

Helfrich (02/12/08 om 21:56:38):

Mwah, daar zit mogelijk heel aardige eau-de-vie en grappa bij. Wie weet is het een aardig afzetkanaal voor mijn Nütteraner Johannisbeerbrand. Volgens mij zit ik nog liever te cyberseksen met FeuchteAstrid dan dat ik een Nederlandse slijter met zien, voelen, beleven en meemaken probeer te overtuigen van de superioriteit van Nütteraner Sauerkirschbrand.

 

Zenzero (02/12/08 om 21:57:39):

Ook in Frankrijk.

 

Helfrich (02/12/08 om 22:09:38):

Ja, iedereen die tegenwoordig in Nederland zijn of haar kop boven het maaiveld uitsteekt vlucht naar Duitsland of Frankrijk. Het is me wat. Misschien moet die peroxidemozart uit Limburg eens proberen om het landje naar de eenentwintigste eeuw te schoppen. Dat zou vast een fiasco worden, maar ik zou het graag vanaf een afstandje gadeslaan.

 

Zenzero (02/12/08 om 22:33:05):

Afstandje?!

Wat denk je zelf?! Als je aldaar 'n scheet laat kunnen ze dat in Nimwegen horen.
Sterker nog, ze kunnen zelfs met 90% zekerheid vertellen van wie hij afkomstig was - 99,9% bij een gunstige windrichting -  ;D

Dus als hier de strontkar om kiepert, dan sta jij zeker tot aan je knieen in de gier.

 

Helfrich (02/12/08 om 22:42:01):

Daar staat tegenover dat je met zo'n halfslachtige emigratie iedere werkdag opnieuw de euforie kunt ervaren het landje te verlaten. Je moet er natuurlijk ook iedere werkdag weer in, als het mag van de marechaussee.

 

Zenzero (02/12/08 om 22:52:03):

Definieer "Werkdag"

Is dat net zoiets als, Werkkamp, Werkstraf of Werkloos?!

 

Helfrich (02/12/08 om 22:53:24):

Verdonk is "trots op Nederland". Dat klopt natuurlijk niet want het Nederlandse chauvinisme bestaat niet in trots op zichzelf, maar in gezeik over anderen en ontkenning van het eigen chauvinisme. Het is een negatief chauvinisme.

Goed, ik ben niet trots op Nederland. De HellBitches hebben het er ruim een generatie volgehouden (mijn vader kwam even voor zijn twintigste en ik "vertrok" even voor mijn veertigste) en daar ben ik dan weer wel trots op.

Het enige goede dat ik aan Nederland heb overgehouden is een grote bek.

 

Helfrich (02/12/08 om 23:01:46):

Zenzero schreef:

Definieer "Werkdag"

Is dat net zoiets als, Werkkamp, Werkstraf of Werkloos?!

Ja.

 

Zenzero (02/12/08 om 23:04:04):

Helfrich schreef:

Het enige goede dat ik aan Nederland heb overgehouden is een grote bek.

Je hebt het woord "Neus" verkeerd gespeld

 

Helfrich (02/12/08 om 23:10:52):

Volgens mij komt die neus niet uit Nederland...

 

Zenzero (02/12/08 om 23:25:10):

Ach kom op, voor deze ene keer.

- Hoe adrem kun je zijn -

 

Helfrich (02/12/08 om 23:28:13):

Niet. Dit is een dag van zorgvuldig doordachte feitelijkheden.

 

Zenzero (02/12/08 om 23:43:08):

Feitelijke, onwaarheden.

 

Zenzero (02/23/08 om 14:01:24):

Omdat soortgelijke problemen in het verleden de vraag naar absint enorm hebben doen toenemen, zie ik voldoende mogelijkheden op een potentiële markt in bijvoorbeeld Australië.

Mocht dit inderdaad 'n serieuze markt zijn, dat mag dit onderwerp gerust verplaatst worden naar het Algemene absintdiscussie, forum onderdeel.

 

Helfrich (05/11/08 om 23:12:11):

eBay.de. Nah, dat loopt als een speer. Heel veel stelt het evenwel niet voor - zo flesje voor flesje - maar het functioneert en ik krijg veel enthousiaste reacties. Leuk.

 

Het café