Het café

absint.nl

GroeneFee (02/12/07 om 23:29:53):


www.absint.nl

::)

 

lezArts_du_Soleil (02/13/07 om 11:11:15):

uh Ja?

 

Zenzero (02/13/07 om 22:37:43):

GroeneFee schreef:


www.absint.nl

::)


Wie biedt ??

 

Zenzero (02/13/07 om 22:48:09):

QUIZVRAAG: Welke datum werd op de site van www.absint.nl vermeld als zijnde, nationale absintdag ???

(Eeeeeeeuwige roem voor de gene met het juiste antwoord)

Daar ik het antwoord op deze vraag vooral zelf niet
meer weet  ;)

 

Helfrich (02/13/07 om 23:03:47):

De dag dat Boorsma mijn kennis en ideeën benutte om een proefproces tegen de Nederlandse staat te winnen. Die was makkelijk.

 

Zenzero (02/13/07 om 23:26:33):

Ik had 't kunnen weten... Geef nou maar gewoon die datum, want m'n browser is stuk  :(

 

Helfrich (02/13/07 om 23:37:42):

Zenzero schreef:

Ik had 't kunnen weten...

Mooi, dan zijn we eruit.
Geef nou maar gewoon die datum, want m'n browser is stuk  :(

Je bent hier aan het posten met een stukke browser?

 

Helfrich (02/14/07 om 00:13:58):

23 juli 2004. In de Elzas hing ik aan de telefoon met mr. Jurjen Boorsma (de neef van) die me vertelde dat het allemaal gelukt was en waarom. De teller van groenefee.nl sloeg op hol. Bijna drie jaar later bestellen we nog absint op Internet.

 

Zenzero (02/14/07 om 00:29:20):

Helfrich schreef:


Mooi, dan zijn we eruit.
Je bent hier aan het posten met een stukke browser?


Waarom denk je dat ik continue ingelogd ben? Nou?
Die dingen zijn ook aan slijtage onderhevig, en gaan dan vervolgens kapot, vergeet niet dat het uit de mouw van Billy Gates van Microschoft komt hé

 

Zenzero (02/14/07 om 00:33:52):

Helfrich schreef:

23 juli 2004. In de Elzas hing ik aan de telefoon met mr. Jurjen Boorsma (de neef van) die me vertelde dat het allemaal gelukt was en waarom. De teller van groenefee.nl sloeg op hol. Bijna drie jaar later bestellen we nog absint op Internet.


Maar wat houdt die nationale absint dag dan eigenlijk in, toch niet zoiets al bijvoorbeeld Valentijnsdag, om maar wat te noemen, want dat trek ik echt niet. Dus, antwoord niet met... Ja zoiets
Want dan ga ik huilen :'( En dan niet zo zeer hard, maar wel lang.

 

Helfrich (02/14/07 om 00:45:55):

Huilen is niet erg; het is het lachen dat wordt belast, maar de man die het woord lachbelasting uitvond heeft wel wat te bejanken gehad en hij jankt ongetwijfeld graag belastingvrij. Wat die nationale absintdag inhoudt zou ik niet weten.

 

Zenzero (02/14/07 om 00:54:26):

Ik zeg even niks meer, wat kan ik nog zeggen hierop ??

We verzinnen wel iets ludieks, voor die dag, we hebben nog tijd zat, dus forumleden aller-landen,
vereenigt u en schroom niet om uwen kreativiteit ende enthousiasme te toonen, ten behoeve van de... Internationale absint dag, bedenk ik me zojuist.

 

Zenzero (02/14/07 om 01:05:30):

Ik ga slapen, want ik wordt moe, in m'n gezicht, maar toch vooral van mezelf.

Daaaag,

Ik ga groene fee-tjes tellen.  

 

Het café