Het café

Samen

Helfrich (02/11/07 om 11:50:57):

De geestverdorrende maaiveldcultuur kent een soort inherente rechtvaardigheid; ze is niet alleen saai, maar ze kost ook geld, omdat ze individueel talent onbenut laat, dan wel laat wegvloeien.

Toen in 2007 de gereformeerden langs volstrekt democratische weg aan de macht waren gekomen, werd de nationale kutmentaliteit door het nieuwe kabinet bekrachtigd met het motto: Samen werken, samen leven.

 

Zenzero (02/11/07 om 15:26:13):

Toen in 2007 de gereformeerden langs volstrekt democratische weg aan de macht waren gekomen, werd de nationale kutmentaliteit door het nieuwe kabinet bekrachtigd met het motto: Samen werken, samen leven.


Toch niet met mijn stem en goedkeuring.
Een liberaal, en sociaal, meer op het individu toegespitst beleid (en het collectieve gebeuren min of meer openlijk aan de schandpaal nagelen), was 't beeld dat ik voor ogen had.

En ach, als de alcohol & tabaks wet, maar ongewijzigd blijft,
en ze maar niet op dit,

de ontbrekende afbeelding(en) zijn te vinden op: http://www.flickr.com/photos/redorange67/

soort beleid afkoersen.

Dan zal ik me vooralsnog, niet écht beklagen !!!  ;)

Of zat je überhaupt niet op 'n reactie te wachten ??

[size=1]illustratie pagina: http://commons.wikimedia.org/wiki/Absinthe[/size]

 

Helfrich (02/11/07 om 23:01:05):

Nee, het was slechts een zondagochtendspinsel. De accijnzen gaan overigens wel omhoog.

 

Zenzero (02/12/07 om 17:50:26):

- Okay, dan beschouw de reactie maar, als niet geplaatst.

De accijnzen gaan overigens wel omhoog.

- Daar was ik al bang voor!

 

anrepta (02/12/07 om 19:53:53):

Helfrich schreef:

Nee, het was slechts een zondagochtendspinsel. De accijnzen gaan overigens wel omhoog.

Ja, en ik heb gehoord dat ze dat in Nederland "lachbelasting" noemen...
Nu ja, iemand zal er alleszins wel om kunnen lachen

 

lezArts_du_Soleil (02/12/07 om 21:41:21):

De lachbelasting gaan ze in Belgie nu ook invoeren. 60 euro per jaar om over slecht wegdek te mogen rijden.
vooral leuk voor mij. Ik heb 3 klassieke auto's waarmee ik regelmatig de grens overwip. Ik woon 6 km van Belgie af. Ik moet dan wel 3 vignetten kopen, of natuurlijk niet zoveel auto's bezitten.

 

Zenzero (02/15/07 om 13:13:31):

Zeg Andy,

Kun je niet gewoon één vignet op naam krijgen,dan plak je dat ding toch gewoon op de wagen, waar je op dat moment mee gaat cruisen, of mag dat niet?


 

lezArts_du_Soleil (02/15/07 om 16:51:04):

Naar wat ik begrepen heb niet. De contole zou gaan met flitscontroles en dat kan dus alleeen op kenteken.

 

Zenzero (02/16/07 om 15:57:40):

Ahaa, dus ze hebben ook rekening gehouden met de zuinige'n H'Ollander.

Jammer hè?

 

Zenzero (02/18/07 om 16:35:31):

Samen, samen, hoezo samen? 't is hier op dit forum helemaal uitgestorven.

Het lijkt verdomme wel of 't carnaval is....


Tsjeeezus zeg.

 

lezArts_du_Soleil (02/20/07 om 14:15:16):

Vasteloavend, heet dat hier. En ja, dan liggen de normale dagelijkse dingen plat. Ik ga me nu klaar maken om weer noa Mesteech te goan.

Alaaf

 

Zenzero (02/21/07 om 03:09:37):

Leaft ge nog dan ??

Vastelaovend? drie vastenaovesdaag zulde toch wel bedoele, ist nie?

Ach, nog mar krek minder as 'n joar, en dan is 't wir zo weit  ;D

 

lezArts_du_Soleil (02/21/07 om 17:48:00):

Ich bin werm boave water. Ich veul mich nog neet geweldig, mer det kump waal. Nog 11 moand en dan kinne veer us werm opmaake veur de vasteloavend van 2008.

 

Het café