Het café

Etiket

Zenzero (02/09/07 om 01:16:40):

Oud, nieuw, origineel, mooi, lelijk, goed, slecht, zeg het maar ??

de ontbrekende afbeelding(en) zijn te vinden op: http://www.flickr.com/photos/redorange67/


Aanschouw en geniet (of niet, mag ook)

 

Nurgle (02/09/07 om 14:56:45):

Ik vind het prachtig!

Al eens in het groen in plaats van blauw geprobeerd? ;)

 

Zenzero (02/09/07 om 15:41:00):

Dankjewel, voor 't compliment, wat dat groen betreft, dit is toch groen, of ben ik kleurendoof aan het worden?? Wordt aan gewerkt ;)

 

anrepta (02/09/07 om 18:43:46):

Inderdaad groen is veel beter. Dat blauw doet me op een of andere manier aan hoeve-boter denken.
Maar het groen van het gebouw mag mijns inziens toch iets minder fluo zijn. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat de helderheid van mijn scherm fout staat ingesteld ;)

Wat het ontwerp betreft is het in elk geval zeer geslaagd.

 

Helfrich (02/09/07 om 19:49:59):

Leuk bezig! Het roept de geest op van de tijd dat hier in de regio nog echt gedistilleerd werd (een tijd die herleeft dus), lang voordat de Limburgers hun streekborrel in een fabriek ver weg lieten maken.

Op die ene met distillateur groeien ook ineens wat absintplanten. Dat moet maar eens werkelijkheid worden.

Met dat "Holland" zal het volk hier mogelijk wat minder blij zijn.

 

Zenzero (02/09/07 om 21:11:26):

Dank u allen zéér vriendelijk, ik voel me gevleid, 't is m'n hobby, maar als ik er ooit iet mee kan verdienen...

En wat dat  te fluor groen betreft, dat moet ik nog even wat meer aandacht geven, al doende komt dat allemaal wel goed, denk ik.

Reacties positief danwel negatief, zijn altijd welkom.

Voor de blauwe versie heb ik me laten inspireren door dit etiket: http://oxygenee.com/blog/wp-content/uploads/2006/10/Bourgeois-Shepherd.jpg

 

lezArts_du_Soleil (02/10/07 om 00:07:37):

Inderdaad het Holland kan echt niet. Als ik in Frankrijk ben heb ik het ook altijd over je parle neerlandais!

Verder vind ik het etiket te oubollig. Ik hou meer van strakke eenvoudige vormgeving.

Maar als Helfrich zzijn absint ook wegzet als streekproduct, zou het wel eens een hele goede kunnen zijn.

 

F@TM@N (02/10/07 om 11:15:19):

Ik denk dat vooral het lettertype de Duitsers wel aan zal spreken... ;D

 

Zenzero (02/10/07 om 13:45:40):

Deutsche Zierschrift om p'cies te zijn, dus dat kan kloppen, wat je daar zegt. Desalniettemin 'n interessante markt.

Gave avatar, bij de weg  8)

 

Zenzero (02/10/07 om 15:23:29):

Nou vooruit nog eentje dan?

de ontbrekende afbeelding(en) zijn te vinden op: http://www.flickr.com/photos/redorange67/

Speciaal ontwerp. Etiket voor de lente (die af en toe al lijkt te zijn begonnen) kleurrijk & fleurig en tevens fris zoals een voorjaars la bleue, zou kunnen zijn.


[size=1]zenzero '07 (Franse) grammaticale, type, zet & drukfouten voorbehouden[/size]

 

Zenzero (02/10/07 om 15:30:49):

Groot heugelijk nieuws, vandaag omstreeks 14:15 heeft een koerier de weg naar ons stulpje weten te vinden, en hier ter plaatse 'n pakket uit het pittoreske Oirsbeek afgeleverd, ik ben zéér benieuwd wat daar in zal zitten, oohw spannend..... Joepieeeeeee! :)

 

Zenzero (02/10/07 om 15:36:45):

Serge bedankt (2x), Serge (x2),  Serge bedankt!

Ik ga 'm aan 'n smaaktest onderwerpen, reken maar van yes, en dan zullen we gaan beleven hoe 'n Helfrich [b]WÈL[/b] behoort te smaken !!!

Leuke flyer trouwens.

 

Zenzero (02/10/07 om 16:04:31):

Kunnen we eigenlijk niet 'ns 'n keer naar Brussel gaan ?? Met 'n aantal forumleden zeg maar als de vrienden van de "Groene Fee" krijgen we misschien wel 'n fikse groepskorting bij de Floris Bar ;D

Zzzz.

 

Helfrich (02/10/07 om 17:10:50):

Blits ontwerp, maar je Frans rammelt inderdaad wel een beetje.

De gedrukte "flyer" is inmiddels het land in, dus die zie jij ook wel verschijnen. Die is trouwens ook als pdf te vinden op de downloadpagina van de productsite.

 

Nurgle (02/10/07 om 23:15:55):

Zenzero schreef:

Met 'n aantal forumleden zeg maar als de vrienden van de "Groene Fee" krijgen we misschien wel 'n fikse groepskorting bij de Floris Bar ;D


Allez, tis goed, ik zal het es vragen ;)

 

Het café