Het café

Spelletje

McFlower (12/28/06 om 01:32:44):

Hey hey,

Wie heeft er zin in een echt oudertijdse spel??

Ik speel namelijk zelf een heel goed spel, en het is best verslavend... als er hier mensen opzitten die zelf ook spelletjes spelen, dan zijn ze bij mij aan het goede adres.

Hou je van vampiers?
Hou je van weerwolven?

Dan word het nu tijd om te kiezen wat je graag zou willen worden...
want op dit spel is er oorlog, tussen de weerwolven en vampiers...

Ik raad je aan om 1 vampier te worden, want dan behoor je tot de sterkste groep, en je hebt meer jaag gelegenheid. er zitte veel weerwolven op, die lager zijn in lvls dan de vampiers... dus je kunt gemakkelijk winnen!!!

Ik heb daar zelf een clan gesticht, de fire vampiers...
Dus wanneer je je aansluit bij mijn clan, dan ben je extra goed beschermd tegen de (sterke) weerwolven.

Plus je kunt gebruik maken van de voordelen wanneer je 6 maanden lid bent bij mijn clan, dan kan je een gratis premium krijgen van 1 maand. Dus dat houd in: dat je dan geen reclame heb in je profiel, en dat je inplaats van 1 uur jaagtijd, 2 uur jaag plezier heb, door op mensen jacht te gaan.

Wat houd het spel in? Je kan op mensen jacht gaan, je kan op weerwolven jacht gaan. Bij mensen jacht verdien je goud, en door op weerwolven jacht te gaan verdien je goud...
Je kan wapens kopen...
Je kan een hond kopen (dat is je bewaker)

Kortom, er is alles voor een online grandioos speel plezier...

Het enigste wat je hoeft te doen, is je eve aanmelden als vampier, en je aansluiten bij mijn clan: fire vampires.

Ik hoop dat je je aanmeld, en dat ik je een plezierig speel plezier kan bezorgen bij onze clan.

Groetjes McFlower

Dit is de link waar je je op kunt aamelden:http://world2.monstersgame.nl/?ac=vid&vid=46016199

 

sixela (12/28/06 om 02:33:37):

Man:        Well, what've you got?
Waitress:      Well, there's egg and bacon; egg sausage and bacon; egg and spam; egg bacon and spam; egg bacon sausage and spam; spam bacon sausage and spam; spam egg spam spam bacon and spam; spam sausage spam spam bacon spam tomato and spam;

 

radioflux (12/28/06 om 22:48:49):

Wie had gedacht dat je zoveel taalfouten in één spamboodschap kunt maken?

 

Het café