Het café

Paris

Helfrich (06/06/06 om 00:34:09):

De monsters die Pierre Verte uit de zak van zijn leren jasje toverde bevielen uitstekend. Het staal dat Sixela had meegebracht was hoogst interessant -- waarvoor dank. Verder was het allemaal meer dan aangenaam. Ik zal er hier en daar nog wel wat over zeggen...

Voor wie Frans leest is in deze thread iets te vinden over de opmerkelijke bijeenkomst: http://www.heureverte.com/forum/viewtopic.php?t=663





En met de bescheiden vermelding in het laatste boek van Benoît Noël zijn we ook best blij.

Pierre Verte fantaseerde op straat wat over de toepassingsmogelijkheden van de Wallace-fonteinen die in het Parijse straatbeeld worden aangetroffen, en gaf daarvan een demonstratie bij het metrostation Saint Paul.

 

Barski (06/06/06 om 16:21:46):

Het ziet er gezellig uit op die foto's. Volgens mij hebben jullie flink genoten.  ;D

 

GrayWolf (06/06/06 om 16:45:27):

wow! lekker druk!

 

sixela (06/06/06 om 17:21:10):

Je had de aanval op Luc moeten zien om 8 uur - bij het sluiten.

De kredietkaarten vlogen hem om de oren.

Benoît probeerde me *nog* een copie van zijn boek aan te smeren...

Zelfs de volgende dag was het druk. Ik heb me voorbeeldig gedragen en zelfs niet geprobeerd de verdwaalde geesten die een versinthe blanche mini wilden kopen op betere gedachten te helpen...

 

Helfrich (06/06/06 om 17:26:04):

GrayWolf schreef:

wow! lekker druk!


Veel passanten die bleven hangen om kennis te maken met het raadselachtige drankje.

Een verzameling foto's vind je hier: http://www.vertdabsinthe.com/index.php?option=com_content&task=view&id=332&Itemid=279

 

Helfrich (06/06/06 om 17:30:00):

sixela schreef:

Ik heb me voorbeeldig gedragen en zelfs niet geprobeerd de verdwaalde geesten die een versinthe blanche mini wilden kopen op betere gedachten te helpen...


Ik kan beamen dat jij je voorbeeldig hebt gedragen ;D

Maandagmiddag in Auvers-sur-Oise spoot Marie-Claude Delahaye met een sprayflesje Versinthe La Blanche in mijn mond  :o

 

sixela (06/06/06 om 17:58:54):

De foto's zijn wel pijnlijk - vooral in het "someone needs a haircut" departement.

 

Helfrich (06/06/06 om 21:57:50):

Bwof! Ik vind dat je er heel behoorlijk op staat. Op die foto met Dita von Teese op de achtergrond doe je wel wat aan Hannibal Lecter denken. Dat mijn zwangerschap zo expliciet in beeld is gebracht vind ik veel gênanter.

 

Het café