Het café

Oproep

cynic (02/04/05 om 15:53:10):

Wie oh wie wil er mee doen?
Ik koop net als vele bij markus, paar dagen wachten en zie daar de postbode brengt de fles. Dit echter met 15 euro aan verzent kosten. Waarom bestellen we niet met meerdere en proberen een goede prijs dus met wat korting te verkrijgen en verdelen we het alhier in nederland.
Ik plaats dit bericht om te zien of er animo bestaat voor een dergelijke actie.
Evt hou ik me aanbevolen om wat ritjes door het land te doen om her en der wat te verspreiden!
GRzt cynic

 

Z.v.E (02/04/05 om 16:18:39):

Graag.

 

Helfrich (02/08/05 om 19:05:32):

Ik ben wel bereid mee te doen, al heb ik nog geen idee hoe je dit logistiek het best zou kunnen regelen. In ieder geval ben ik mobiel in de regio's Arnhem-Nijmegen en Utrecht.

 

wilbert_v (02/08/05 om 20:06:44):

Ik kan ook nog wel een flesje gebruiken, weet alleen nog niet welke. Omdat ik een OV heb kan ik het overal ophalen, maar het moet natuurlijk niet te gek worden.

 

cynic (02/11/05 om 14:03:41):

wilbert_v schreef:

Ik kan ook nog wel een flesje gebruiken, weet alleen nog niet welke. Omdat ik een OV heb kan ik het overal ophalen, maar het moet natuurlijk niet te gek worden.

Momenteel zijn we eigenlijk voorzien  dus gaan we nog niet bestellen!
Ik ben nu nog aan het kijken wie er mee willen doen, dus op korte termijn gaan we nog niet bestellen maar zodra  er meerdere mensen mee willen doen ga ik eens onderzoeken wat we aan de prijs kunnen doen!
Ovkaart  is handig zeker bij de verspreiding en evt. halen!

 

Het café