Warning: file(cgi-bin/yabb/Boards/.dat): failed to open stream: No such file or directory in /var/www/web93/html/forumgroenefee/index.php on line 71

Iemand?board=cafe

Z.v.E (11/24/04 om 23:17:09):

Of niemand wat te melden? Geen personen die getript hebben na het drinken van een glaasje Hills? Geen wilde verhalen over gewillige vrouwen na het drinken van een glaasje Un Emile? Misschien een ander vermakelijk 'feit'?

Iets?

GroeneFee (11/24/04 om 23:28:58):

Nou, we gaan hier binnenkort lepels van PhiL verkopen, maar dat vind jij, als liefhebber van het authentieke spul, vast niet zo vermakelijk  ;D

Verder wordt hier natuurlijk meer gelezen dan gepost. Wellicht dat de overvloed aan ontnuchterende waarheden en licht elitaire smaakoordelen voor newbies een drempel opwerpt?

Z.v.E (11/24/04 om 23:43:52):

;D

FraterWermut (11/25/04 om 09:35:41):

Nou, er is wel iets..
Ik was gisteren in een slijterij alwaar een fles Vincent's Absinth stond (absinth ja). 17,95 en het ziet er hééél eng uit. Niet felgroen maar wel fout groen. Met een tekening van van Gogh op de voorkant. Ik heb er de hele nacht van wakker gelegen, met name omdat ik opeens aan 'theo's absinth' moest denken met de vette kop van theo van gogh er op. Als iemand dat ooit tegenkomt ga ik echt huilen.

Helfrich (11/26/04 om 09:59:21):

FraterWermut schreef:

Vincent's Absinth

Wat is dat voor product? Het zoveelste in de schier oneindige reeks Oost-Europese fabrikaten?